مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 اردیبهشت 1399 ساعت 07:162020-05-04سياسي

استاندار: خراسان شمالی جورکش بی مسوولیتی ایمیدرو شده است


محمدعلی شجاعی روز دوشنبه در نشست شورای معادن خراسان شمالی اظهار داشت: 10 ماه از سفر کاروان دولت تدبیر و امید به استان گذشته است اما ایمیدرو هنوز تعهدات تفاهم نامه آن سفر را عملی نکرده است و در این مدت شاهد حوادث متعدد ریزش کوه در این معدن و جان باختن شماری از برداشت کنندگان بوده ایم.

مسوولیت حوادث آلبلاغ متوجه ایمیدرو است وی با بیان اینکه مسوولیت حوادث معدن آلبلاغ با ایمیدرو است، به شدت از اجرا نشدن تعهدات این سازمان انتقاد کرد و افزود: ایمیدرو، بر اساس تفاهم منعقد شده در سفر کاروان دولت تدبیر و امید به استان، مکلف شد در منطقه مستقر شده و برای تامین امنیت اقدامات لازم را انجام دهد.

شجاعی افزود: ایمیدرو تاکنون به هیچ عنوان، تکالیف و مسوولیت های خود را انجام نداده و به استان بی اعتنا بوده است و این، مشابه بی توجهی دیگر صنایع بزرگ خراسان شمالی به مسوولیت اجتماعی خود در قبال این استان است.

وی اظهار داشت: قرار بود ایمیدرو برای تامین امنیت معدن آلبلاغ اقدام کند اما کاری انجام نشد، قرار بود شرکت آلومینای ایران در جاجرم، نسبت به مسدود کردن تونل های معدن آلبلاغ اقدام کند، اما این اقدام هم انجام نشد.

وی با بیان اینکه ایمیدرو بر اساس تفاهم، مسوولیتی را تقبل کرده اما به آن بی توجه بوده است، تصریح کرد: بی مسوولیتی و بی توجهی های ایمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار: خراسان شمالی جورکش بی مسوولیتی ایمیدرو شده است

استاندار: خراسان شمالی جورکش بی مسوولیتی ایمیدرو شده است